Garantie

Garantia se aplica in conformitate cu HG 394/1995 si HG 786/1996.

Durata de functionare a pieselor si subansamblelor in cazul unei exploatari normale, este similara cu cea a pieselor si
subansamblelor originale. Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite
cu altele noi, conform HG 394/1995.

Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie, se returneaza furnizorului insotite de urmatoarele documente :

  • factura de achizitie si certificatul de garantie aferent ;
  • raportul de expertiza tehnica al unui service abilitat de RAR
  • descrierea conditiilor de exploatare ( km parcursi, ulei folosit, regim de exploatare etc.)
  • copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculelor ;
  • devizul de reparatie al atelierului unde au fost montate si autorizatia din partea RAR a acestuia pentru a repara autovehiculul marca respectiva.

Reclamatiile privind conditia si calitatea produselor comandate sau in cazul diferentelor de receptie se admit numai daca
acestea sunt sesizate vanzatorului in scris in maxim 24 de ore de la livrare. Refuzul unor produse nu il scuteste pe Cumparator de
obligatia de a plati produsele pe care nu le va refuza sau de a executa si celelalte obligatii contractuale.

Daca in urma expertizei tehnice defectul se dovedeste a fi unul de fabricatie, piesele vor fi schimbate in perioada de garantie.
Termenul de garantie este de 18 luni de la data achizitiei, pentru piesele de folosinta indelungata si 6 luni pentru celelalte piese
sau produse, conform HG 394/1995.

Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia, sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri :

  • piesele nu au fost montate intr-un atelier specializat (autorizat);
  • piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri sau actiunea unor factori externi;
  • piesele prezinta uzura normala;
  • piesele s-au defectat din cauza unui montaj necorespunzator;
  • defectiunea este cauzata de proasta intretinere a autovehiculului, neverificarea la timp sau periodic, conform
  • indicatiilor atelierului de specialitate care a montat piesa;
  • piesele s-au defectat datorita montajului acestora in ansamblu cu alte piese defecte sau modificate ale
  • autovehiculului;
  • piesele nu au fost identificate corect, datorita datelor eronate prezentate de cumparator si nici nu au fost
  • comparate cu piesa care a trebuit inlocuita;
  • piesele prezinta deficiente din cauza unui accident de circulatie sau de alta natura (socuri termice, electrice,
  • mecanice etc.);
  • uzura normala ce intra in ciclul normal de intretinere a autovehiculului.

Cumparatorul a luat la cunostinta prin semnarea prezentei facturi sau a documentului de transport al expeditiei de faptul ca
este de acord cu prevederile Certificatului de Garantie si Calitate.

Cu sediul logistic în Arad, obiectul de activitate îl reprezintă importul şi distribuţia de piese auto pentru camioane şi semiremorci. Paleta de servicii pusă la dispoziţie de ABI Automotion nu ar fi posibilă fără o reţea de distribuţie cât mai mare, pentru a reduce timpii de livrare şi pentru a facilita contactul direct cu clienţii, oferind servicii de calitate.

Contact ABI

  • +40 257 212 052
  • +40 257 211 102
  • +40 357 086 200
  • +40 730 222 600
  • contact@abiautomotion.ro

Urmareste-ne pe:



  • Copyright © ABI Automotion s.r.l. 2007 - 2018